Obsah
Den dětí ekologicky – 1. 6. 2018 | |
1. A a 2. C | Sběrný dvůr Skalka – exkurze – třídění odpadu |
1. B a 1. C | Tiskárna HB PRINT |
2. A a 2. B | SOOS – ochrana přírody, chování v rezervaci |
3. A | PČR – psovodi a obvodní oddělění |
3. B | Bazén – úprava vody + skládka Skalka |
4. A | DDM Sova, Poohří |
4. B a 5. C | Ekovíceboj – informační tabule v areálu školy |
4. C | Sběrný dvůr Skalka – exkurze – třídění odpadu |
5. A | Poohří a Krajinka |
5. B | OVIP – obalové materiály |
6. A | Marketa – Remone s. r. o. – zpracování elektroodpadu |
7. A a 7. B | CHEVAK – čistírna odpadních vod |
8. A a 8. B | Schneeberger Mineralgusstechnik – průmyslový park |
9. A a 9. B | Ekodepon Černošín – ekologická likvidace odpadu |
Zprávy
MDD 1.6. - 5. B
Den dětí 3. B
Den dětí – 5. C a 4. B
První část: Byli jsme na školní zahradě a z informačních tabulí jsme vyčítali informace a zapisovali je do pracovních listů. Pracovali jsme ve dvojicích, které byly kombinované žáky z naší třídy a 4. B.
Druhá část: Šli jsme do Riegrových sadů, jenže začalo hodně pršet, tak jsme se schovali na hřišti do domečků. Klukům déšť nevadil a hráli dokonce fotbal.
Po příchodu do školy p. učitelka Strojilová a p. učitelka Kofránková vyhlásily výsledky a tři nejlepší dvojice dostaly jako cenu omalovánku.
Den dětí se nám velmi líbil.
Autor: žákyně 5. C - K. V.
celý text
MDD 5. A
MDD 1. B a 1. C
Na závěr této zajímavé exkurze všichni prvňáčci dostali pěkný dárek – dárkovou taštičku plnou bloků, omalovánek a jiných pozorností. Každý žáček byl ještě obdarován sladkou odměnou.
Naše kroky poté směřovaly do Sportovně rekreačního areálu Krajinka, kde jsme poznávali stromy, keře a byliny. Pohovořili jsme společně o jednotlivých druzích živočichů, kteří žijí v ekosystému řeky Ohře.
Děti se potom odreagovaly v nově postaveném bludišti nad přehradou Skalka.
Ačkoliv nám během dopoledne několikrát zapršelo, děti si tento den velmi užily. Dozvěděly se spousty nových informací a nechyběla ani fyzická aktivita v přírodě.
Ke škole jsme se vrátili příjemně unaveni.
Za třídy 1.B a 1.C
Mgr. Dana Hendrychová a Mgr. Jaroslava Kočová
celý text
MDD 2. A a 2. B
Mgr. D. Kýčková, Mgr. M. Sýkorová
celý text
MDD 4. A
Domluvili jsme si návštěvu v DDM Sova s paní Alenou Fialovou.
Po celý školní rok sbíráme pro zvířátka staré pečivo, které zde najde ještě další uplatnění.
Prohlédli jsme si i terária, kde se dále využívá i biodpad – slupky z okurek, mrkve, květáku.
Při zpáteční cestě bylo zastavení u řeky Ohře a připomenutí, že se ve volné přírodě nemyjí auta, nevyhazují se odpadky.
Žáci mají teoretické znalosti ohledně třídění odpadu a dalšího využití surovin dobré znalosti. Mnohdy je však nedodržují v běžném životě.
celý text
MDD 7. A a 7. B
Všichni jsme si exkurzi ve firmě moc užili a odnesli jsme si mnoho nových a zajímavých informací.
Miroslav Dlesk, třídní učitel celý text
MDD 6. A
MDD 3.A
Fotografie jsou dostupné na webových stránkách školy v záložce třídy... 3. A. celý text
MDD 9.A a 9.B
Během povídání a promítání krátkých filmů se žáci dozvěděli o důležitosti třídění veškerého odpadu, o tom, jak se dají věci znovu zpracovat, jak se staré věci recyklují a pak výrobky, které se z recyklovaných hmot znovu vyrobí, mohou sloužit dál, aniž bychom museli škodit životnímu prostředí. celý text
MDD 1.A +2.C
Po zahájení příjemného dne v příznivém počasí se děti pochlubily svými svačinkami a při té příležitosti třídily odpad ze svého občerstvení.
V deset hodin jsme za hustého deště dorazili na sjednanou besedu do sběrného dvora, kde se nás ujal jeden ze zaměstnanců.
Prohlédli jsme si různá zákoutí areálu - elektrosběr,nebezpečné odpady, bioodpad,dřevěný odpad a také nábytek a nechyběl ani směsný odpad.
V každém koutě se děti seznámily s postupy dalšího zpracování vytříděného odpadu.
Nejvíce se jim líbil drtič nábytku a i přes silný déšť.
Nakonec samy soutěžily ve třídění odpadu, který nám připravili zaměstnanci dvora.
Za své snažení byly odměněny sladkostmi.
Exkurze byla zajímavá a velmi poučná nejen pro děti. celý text
Den dětí 8.A a 8.B
Firma je světovým výrobcem strojních loží z minerálního kompozitu.
Žáci byli seznámeni s celým procesem výroby a s některými výrobky.
Dozvěděli se o možnosti uplatnění konkrétních profesí ve firmě.
I. Bravencová, M. Truhlářová celý text